besökare

onsdag 22 juni 2011

trött och spänd inför imorgon

Jag är huuur trött som helst med en kombination av konstant illamående. Inte kul, speciellt då jag måste vara aktiv och glad på jobbet. Det har jag inte klarat av idag. stackars patienter. Har hellre hängt i kansliet än orkat sätta mej in i deras problem. Ännu imorgon måste jag stå ut, är lite nervös för att stiga upp så tidigt för då är jag som mest illamående, på morgon och på kvällen. Men jag måste klara det, jag måste ju lämna in mina nycklar och allt sånt inför semestern. Kl. 15 slutar jag och tänker inte vara en sekund längre än nödvändigt där. Sedan kl. 16 ska jag vara på ultraljudet. Har gått igenom en del olika alternativ som skulle kunna hända imorn:

1. ett levande foster
2. två levande foster
3. ett levande foster och ett dött foster
4. ett dött foster
5. två döda foster

Så nu hoppas jag få några timmars sömn före jobbet kallar. OCH att att det är alternatiiv 1-3 som gäller imorn på ultraljudet. Gonatt.

2 kommentarer:

  1. Prova och köp Sea Band på apoteket, det gjorde jag igår (7+1) idag och jag tror minsann att de hjälper :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Janni, det ska jag göra!

    SvaraRadera