besökare

torsdag 16 juni 2011

ledig - städa som gäller

Skönt att vara ledig igen. Men idag är det städa som gäller. Verkligen, tvätten hopar sej, disken tornar opp i köket och damråttorna flyger. Suck, tur iallafall att vädret inte är så bra så kan jag pyssla  inne med gott samvete.

Jag känner mej inte speciellt trött, det som de flesta andra klagar på i tidig graviditet.  Nä, jag vaknar typ 7 och kan inte somna om. Och inte speciellt trött på kvällen heller. Märkligt. Inte heller har jag en minsta plutte lilla antydan till illamående....Hoppas att det kommer, för jag väntar vekligen på det. Allt skulle kännas så mycket tryggare då intalar jag mej. Jag som klagade på snabb puls och andnöd tidigare tycker att pulsen  nu är normal (var vel något tillfälligt bara) men lite jobbigare att andas har jag än normalt, men ändå inte fullt så mycket som förra veckan. Så, nu ska jag föröka sluta analysera minsta lilla stickning i tån eller fingret. Nu ska jag bara städa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar