besökare

onsdag 15 juni 2011

5+2

De test som jag beställde igår kom idag kl. 12, snacka om snabb leverans. Jag slet upp förpackningen och kissade genast på stickan. Till min stooora lycka visade det gravid 3+. Jippiiii!!!! Snart kanske jag kan tro på att jag är gravid....snart alltså. Igår beställde jag UL på en privat klinik, en annan än IVF kliniken. Veckan efter midsommar ska jag till IVF-kliniken på ul (inte beställt än) men jag vill på torsdag den 23.6 gå på ett UL före vi far på semester, bara för att kolla att det är en intrauterin graviditet. Ok om man inte än ser hjärtat än men jag vill bara se att det finns en graviditet i livmodern. Så nästa vecka på torsdag gäller det! Nu måste jag springa iväg på jobb..

4 kommentarer:

  1. grattis, det är min dröm att få se gravid 3+ en dag! undebart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Icka! Det är bara svårt att tro att detta kan hända oss... men snart kommer det nog att smälta in :) Håller tummarna för att du oxå får + snart. Kram till dej oxå

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för dina hoppfulla ord! Det värmer!
    Nu håller jag mina tummar jättehårt för att allt ska gå vägen för er!
    KRAMAR

    SvaraRadera