besökare

onsdag 1 juni 2011

ruvardag 7 - hoppet har övergått i rädsla

Nu har embryona bott i mej i en hel vecka! Och hoppas att de fortfarande lever och frodas!!! Men de kan oxå vara ihopskrumpnade döda små cellkorn (och här går jag runt och tror att jag ruvar fortfarnde).  Som jag redan igår påpekade så har ångesten och paniken tagit över, är nu mest bara rädd att det inte blir något. Idag har jag INGEN mensvärk alls och min svullna mage har lagt sej. Bröstena är fortfarande lite sjuka men nu är jag orolig då jag inte har mera mensvärk. Och om jag skulle ha mensvärk, ja, då skulle jag vel tycka att det är för mycket. Suck, man är ju aldrig nöjd hur man än vänder på det hela.
Ska fara på jobb om 2 timmar. suck. Solen skiner och det är jättevarm. Vem har lust att fara på jobb då? ...

2 kommentarer: