besökare

onsdag 8 juni 2011

Ruvardag 14 - idag ska jag inte testa

Yes! då är det officiell TD. Men det typiska är att jag inte kommer att testa alls idag. Just nu sitter jag på jobbet (heeela långa natten) och ska på morgonen resa iväg till mina föräldrar för 5 dagar. dvs. tillbaka till naturen och havsluften. Underbart!
Resan tar ca 5 timmar så jag kommer inte att ha tillfälle att testa med morgonurin. Men ruvardag 15 (imorgon) eller graviditetsvecka 4+3 om man så vill, ska jag göra det. Då hoppas jag innerligt att clearble visar gravid 2-3, annars dööör jag.... OCH så hoppas jag att mensen håller sej härifrån.

Har haft en liten molvärk typ 3ggr om dagen de sista dagarna. Men absolut inget mycket. Brösten är aningen mera sjuka. Men vem vet, kanske det är inbillning. Övre magen är kanske liite mindre nu men under naveln är det en liten bulle som jag inte kan dra in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar