besökare

tisdag 14 juni 2011

tillbaka hemma

Tillbaks i verkligheten. Minisemestern kom och gick. Nu är det bara den riktiga semestern att se fram emot. I eftermiddag ska jag på jobb. Enligt mina egna beäkningar borde jag nu vara i v.5+1 och jag är tok-nervös och orolig att graviditeten inte har fortsatt dvs. embryot har redan dött medan jag tror att jag fortfarande är gravid. Jag skulle ju ta ett cleable digital för att se ett 3+ idag men på det lilla landsortsapoteket igår hade de inte så avancerade saker. Bara vanliga kiss-stickor. Jag köpte två och båda är nu använda. Men vad säger de egentligen? jo, det är streck där, och det är rättså mörkt, men vaddå? jag kan ju inte veta att hcg stigit. Jag fattar inte varför jag inte kan ta det lungt och vara glad för denhär graviditeten. Åtminstone tills motsatsen är bevisad. Jag är såå ledsen för de bloggare som det inte gått vägen för och de som är gravida men inte hittat hjältljud på ultrat. Usch, aldrig går man säker. Och nojjig är mitt andra namn. Före jobbet ska jag ta och beställa nya digitaltest på nätet..och kanske jag far via apoteket för att kissa direkt på ett fast det inte ätr morgonurin. Det är riskablet, för om det visar gravid 1-2 med vanligt dags-kiss blir jag såå besviken fast jag vet att morgonurin är bättre.

2 kommentarer:

  1. Klart du fortfarande är gravid, no doubt about it!

    [Och tack för omtanken! kram!]

    SvaraRadera
  2. Tack ruht! jo, har svårt att tro att det verkligen är våran tur nu. Tror bara att nåt negativt ska hända snart...men antar att det kommer en dag då mna verkligen fattar det hela. Kramar!

    SvaraRadera