besökare

tisdag 21 juni 2011

Nu kom det

illamåendet alltså!!!!!!!!! Idag v7 (6+1). Kände redan då jag steg upp idag att jag inte känner mej riktigt prima. På jobbet blev det bara värre och fick svälja hårt flera gånger för att inte kräkas. Men till sist måsta jag springa in på toa och kräkas. Inte kändes det bättre av det, heela dagen förutom några timmar idag har jag mått riktigt skit. Är mycket selektiv med vad jag kan äta, och samtidigt som jag är rivande hungrig mår jag illa. Men, jag är mycket glad, tacksam, lättad att det änligen blivit min tur. Tack gode Gud!

Och nu på kvällen var jag hos min vän som överraskade mej med denhär boken. Sååå omtänksamt och gulligt!

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt fina stöd, det värmer!
    Grattis och all lycka till, till er!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, du är stark som orkar gratta mej då du själv har det tufft. Tänker på dej! Tack och kramar!

    SvaraRadera