besökare

söndag 12 juni 2011

otäckt toabesök

Dagen började lite konstigt, steg upp vid 10:30 och gick direkt på toa för att kissa. Som en blixt från klar himmel känner jag att tarmarna vrider sej så hårt att jag bara stönar och stånkar. Smärtan i magen (dock ingen smärta i nedre magen) håller i sej och blir starkare. Jag hinner just skrika till mamma att genast komma förrän jag svimmar på toagolvet! Väl nere på golvet piggnar jag i men är helt sjöblöt av kallsvett och är helt blek. Smärtan går över efter en stund. Efter denhär obehagliga incidencen har jag varit lite svag och trött och dessutom har jag haft huvudvärk.. Inte mått helt prima idag med andra ord. Undrar vad jag fått för bacilluskor i magen ?

Nu har jag inte testat på flera dagar och börjar igen tvivla på min graviditet. Kanske allt bara är påhittat, kanske jag är skengravid och grav.testerna varit defekta? suck, bäst att inhandla lite tester imorn så jag kan testa på tisdag igen. Imorn bär det av hem igen. Minisemestern slut. Jobbet väntar på tisdag :(

2 kommentarer:

  1. Oj så otäckt, hoppas du slipper det igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. tack, ja verkligen. Och allt som händer relaterar man till graviditeten fast det inte alls behöver vara så...men idag mår jag bra :) kram

    SvaraRadera