besökare

måndag 6 juni 2011

Ruvardag 12

Har jobbat natt nu och vaknade löjligt tidigt. Sov sammanlagt 4,5 timmar och gick på toa 2 gånger. Känner mej trött och hängig men var ändå och handlade mat. Dumma jag bar de tunga matkassarna från bilen och in, då fick jag plötsligt super ont i magen. Måsta stanna och vila, det gick tur som var om, men det var inte så smart gjort. Tänk om embryot lossnade från livmoderväggen? vilken hemsk tanke. Nu ligger jag i soffan och slöar, ska försöka vila en stund.

Ruvardag 12 har jag lite mensvärk, inte mycket men om jag stiger upp plötsligt eller bär något då hugger det till i magen och molar en stund. Ingen huvudvärk idag tur som är. Brösten är dock sjuka som tidigare. Ingen blödning.  Magen är uppsvullen fortfatande och det känns lite tungt att andas. Är lite pinsamt att fara och handla för  magen känns så stor och jag kan inte hålla in den, och man kan ju inte direkt skylla på att man är gravid. Det är ju inte nån testdag än och dessutom håller man sånt privat läääänge till. Då jag vaknade testade jag med ett litet test, men kisset var rättså utspätt. Det blev samma styrka på sträcket som igår. Jag inhandlade också 2  clearblue test till som jag ska använda senare. Nu är det vila som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar