besökare

tisdag 22 februari 2011

Ruvaredag 8

Jobb jobb jobb, usch, skulle hellre ligga hemma i soffan. Är trött o slut och årkar varken handla eller städa. Tur att mannen tar hand om det:) Vad gäller ruvningen så har jag fortfarande lite mensvärk nu som då. Ett kraftigt stick i livmodern kännde jag oxå idag. Vet inte om det är bra eller dåligt. Brösten har ju varit super sjuka sedan pregnylen men igår kväll kunde jag notera att det har aningen lättat. Visst, de är fortfarande sjuka men dock märkbart mindre. Föutom detta känner jag inget speciellt ..än. Fortsätter med vaggisarna morgon o kväll och hoppas, hoppas hoppas...

3 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket för styrkekramarna, dom kunde inte komma mer väl till pass!

    Har läst igenom din blogg lite nu, och grattis till ruvningen!! :] Det kommer gå så bra så!!
    Lägger till dig på min lista, så att jag kan följa din resa :].
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas så mycket att det skall bli ett stort o fint +!!
    Hur har du känt efter de andra gångerna? Jag blir mer o mer ledsen
    för varje gång och så är jag så sjukt nervös. Det känns lite som o
    du klarar av att ta det med ro! Håller mina tummar.
    Kram A

    SvaraRadera
  3. Hej A! Tack! och roligt att få kommentarer! Nej då, jag tar det inte alls med ro, men jag vet att det verkar så eftersom jag inte skrivit så ingående om det. Jag är trött o slut hela tiden fysiskt och psykiskt så jag har inte riktigt årkat skriva så mycket. ska nog bli lite bättre på det:)

    SvaraRadera