besökare

tisdag 15 februari 2011

Ruvare dag 1

Nu kan jag då kalla mej ruvare, dvs. befinner mej i ett ovisst tillstånd mellan ET och testdag. Natten har varit hämsk, skulle aldrig i går sagt att jag inte känner av hyperstimuleringen. Jag hade ont och sov jättedåligt, låg i en dvala mellan sömn och vaket tillstånd och tänkte på min vänster äggstock som är helt onödig och vållar bara problem. Läkaren sa att det finns en möjlighet att vätskan därinne läcker ut i livmodern och gör att embryona inte vill/kan fästa sej.  Isåfall, om det misslyckas denna gång, är det vel ingen ide att försöka på nytt utan sätta sej i kö för operation istället?  Läste i en forskning att op skulle rejält förhöja chanserna att bli gravid... men jag önskar att ett mirakel ska ske före det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar