besökare

fredag 25 februari 2011

Ruvardag 11

Lite status update ska jag iallafall köra med trots att jag är deppig och trött.

bröst: värk i höger bröst idag, men nu känner jag inget mera
magen: inget stick, nada
mensvärk: nej
huvudvärk: nej
svullen: ja fortfarande, knappt får jag på mej jeansen, och då jag får det måste jag hålla andan då jag sitter...huh. Tack o lov för mjukisar.
trött: ja, sov typ 3 h efter jobbet idag
blödning: ja!! lite ljusrosa har det fortfarande kommit. Ingen ordenligt mens men en oroväckande liten strimma av ljust blod varje gång då jag går på toa.   Därav denna deppighet..

2 kommentarer:

  1. Att du har endomertios är inte ditt fel, det är så livet är bara, vissa har bananskalsliv - andra [vi] får kämpa lite till.
    Det är bittert som fan rent ut sagt, men du är stark och du klarar det - Ni klarar det!!

    Det rosa i trosan måste inte innebära något allst, det kan vara helt normalt.
    Jag håller fortsatt tummar och tår, och hoppas på att du får en trevlig kväll trots oro.

    kram

    SvaraRadera