besökare

torsdag 10 november 2011

v 27 (26+3)

Nu börjar det bli riktigt kallt här. Nu är det 0 grader. Detta medför ju ett problem, dvs, vad ska man sätta på sej? när jag går ut på promenad i skogen tar jag bara makens jacka, lite långa ärmar, men det duger där bland mossa och stenar. Men när man rör sej ute bland folk vill jag inte se ut som en fågelskrämma. Hmmm, antar att det är bara att traska iväg och köpa en ny jacka för att ha 3 månader... Tänkte ta en sväng på barnloppis idag, då ska jag samtidigt kika om det finns nån jacka bland mammakläderna som säljs. Hoppas hoppas.
Förövrigt är det v 27 nu, dvs 26+3. Det märkliga är att pojken har heela dagen igår och inatt varit oroväckande tyst. Det verkar som han bara sover hela tiden. (bara nåt litet krafsande ibland och en enstaka spark nångång) Maken fattar inte riktigt att vara oroligt utan bara konstaterar att : låt honom sova ifred! inte påta sådär på magen, du kan ju pricka in hans lilla öga eller nåt känsligt...   hmm. sure.. Jag lyssnade med dopplern igår och hjärtljuden var bra men han skulle nog få röra på sej lite mer snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar