besökare

tisdag 22 november 2011

ultraljud idag

Då har jag varit på ultraljud igen för 713 gången...nästan alltså :) Jaa, han växer bra, kanske lite föör bra tyckte läkaren. Vikten var 1500 gr och flödesmätningarna normala. AFI, dvs. vattenmängden var nu 29, så det hade ökat. Men läkaren var inte orolig så då är inte jag det heller. Livmodertappen var ok fast jag haft bruna flytningar. Sjukskriven skulle jag vara ända fram till moderskapsledigheten dvs. 9 januari börjar det. Nästa ultraljud är om 3 veckor. Det diskuterades min vikt som har stigit 14 -15kg redan, nu får jag inte gå upp längre. Kanke jag ändå har diabetes diskuterade de eftersom pojken nu var så stor....Nåja, ska föröka äta lite mindre och röra lite mera på mej.

3 kommentarer:

  1. Skönt att allt såg bra ut.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att allt såg bra ut! Han växer nog så bra så han ska komma ut sådär underbart bebisknubbig och perfekt tror ja :-)
    Kram

    SvaraRadera