besökare

torsdag 24 november 2011

att aktivera sej

Vilken regnig och mörk dag. Känns som energin far i botten redan då man vaknar och kikar ut genom fönstret. Jag får verkligen anstränga mej att göra nåt, annars blir jag liggandes i soffan hela dagen. Dagens program: har via torget ( typ blocket i sverige) köpt ett babygym från fisher price. Det ska jag fara efter om nån timme. Nära var den familjen bor finns ett shoppingcenter vilket jag tänkte besöka samtidigt, bara för att ha nåt att göra. Maken är ledig idag och jag ska försöka få honom med och äta lunch där. Det borde inte vara så svårt eftersom han inte tycker om att jag kör bil numera, han kör mej gärna. Orsaken är att jag 2 ggr under graviditeten nästan kört en krock, jag vet inte, jag är så disträ nuförtiden samt att magen är i vägen nu så det inte finns mycket svängrum helt enkelt och till på köpet har min syn aningen försämrats under grav. även om jag köpte nya glasögon typ. 5 månader sen. Jag skulle aldrig kunna sätta mej i bilen utan glasögon längre, det skulle sluta med katastrof. Men i våras kunde jag nog ännu köra utan dem om jag tex. hade glömt dem hemma. Så vi får se vad trippen till shoppingcentret resulterar i för inköp, även om jag inte har nåt inplanerat...men nåt brukar det ju alltid bli:)
När man läser rubriken tror man vel att jag tänkt fara ut och springa eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar