besökare

onsdag 23 november 2011

loppis....igen

Idag tog jag en sväng på barnloppis igen. Givetvis hittade jag lite det ena och det andra att köpa:) Bla, två mamma-skjortor och nåra nya bodysar som ännu hade prislappen kvar. Hur fina som helst! Där är många föräldrar körandes runt med sina barnvagnar och en pappa körde mej rakt över foten, inte att han skulle komma på att säga ursäkta eller nåt! det enda han gjorde var att stirra argsint på mej för att jag var i vägen och sedan kollade han om hans lilla unge vaknade av bumpen. Sån vill jag inte bli! Det kommer jag vel inte va? För visst kör man vel i folk och saker lite nu som då av misstag kan jag tänka mej men jag lovar, jag kommer aldrig att köra på folk i butikerna utan att säga förlåt.

3 kommentarer:

  1. Mhä sikken pappa, nää tror inte du blir sån =)

    Vilken vecka e du i? Som sagt ser ju inga andra inlägg.. Ser att ni mist A o B verkligen ledsen för er skull, kan inte ens tänka mig in i hur det känns..

    Styrke kramar

    SvaraRadera
  2. tack Rebecca, jag är i v 28+2 idag. Men kan man inte trycka på äldre inlägg-knappen? då borde de andra inläggen komma fram... hoppas det funkar.

    SvaraRadera
  3. Nä sån vill man ju verkligen inte vara!

    SvaraRadera