besökare

torsdag 24 november 2011

Jo babygymmet var superfint! Det är jag så nöjd med, kostade 20euro. Vilket är mycket billigt här i Finland (allt är ju typ dubbelt så dyrt som i Sverige, både begagnat och nytt.. Suck.) Sedan var vi till shoppingcentret och det enda jag köpte var en ny diskborste och två julkort! haha, vilken shopping! Pillade lite på fina skjortor och blusar men nej, det är bara att titta på, för endast min ena arm skulle gå in i min vanliga storlek. Så stor känner jag mej. Kan faktist inte vänta mer på att få röra på mej som vanligt utan att bli andfådd samt att jogga. Hoppas jag blir av med kilona ganska snabbt (tyvärr tror jag inte det enligt vad mina kollegor berättat...) Nåja, sedan åt vi lunch som jag planerat. Nu hemma i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar