besökare

måndag 25 juli 2011

v 12 (11+0)

Har de senaste dagarna inte gjort nåt speciellt. Mest legat i soffan. Igår var vi på en kvällspromenad och det  fick jag super ont i svanskotan av. Hela natten fick jag lida för det. Jag kan inte fatta hur det kommer sej. Illamåendet håller i sej, speciellt på kvällarna och ibland kräks jag. Det har varit jättevarmt de senaste dagarna och antar att jag därför haft endel huvudvärk oxå. Imorn ska vi på inskrivning till mödrarådgivningen, känner mej inte speciellt nervös eller ens förväntansfull. Känns mer som jobbigt att gå dit. Konstigt..... Äntligen är det vecka 12 som gäller, känns bra iallafall.

2 kommentarer:

  1. Hej, hittade din blogg av en slump när jag googlade runt på Ivf o endometrios. Vi har väldigt lik bakgrund vad gäller bebiförsöken. Jag har några frågor till dig, har du en mail som jag kan 'inboxa' dig på? Suprttack på förhand, hälsningar Nina!!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Nina, visst kan du maila mej. Adressen är storken2009@hotmail.com.

    SvaraRadera