besökare

onsdag 20 juli 2011

super nervös inför imorn :(

Om en timme ska jag börja resan hem igen. En vecka har jag dock kvar på semestern men sen är det jobb som gäller. Imorgon är det D-dagen, gissa om jag är nervös. Fy fasike! klo. 08:30 har vi tid och då antar jag att det först ska göras ultraljud och kolla läget. Vem av dessa knyten lever ännu? alla? Ja, och sen antar jag att det ska diskuteras. För inte ska de vel redan imorgon börja med några ingrepp? Nej usch, det tror jag inte att jag är beredd på. Eller? Många tankar just nu kring det hela. Är så nervös och rädd,  samtidigt som jag vill veta allt om möjligheterna och riskerna för den här graviditeten.

6 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon!

    Hälsn./Anna

    SvaraRadera
  2. Lycka till och stort grattis om jag inte redan sagt det!:) Kram

    SvaraRadera
  3. Oj. Oj. Oj. Förstår att du är nervös men jag hoppas och håller tummar för att allt ska lösa sig till det bästa! Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla. Uppdaterar er imorn om hur det gick. kram på er!

    SvaraRadera
  5. Hur har det gått? :) Håller tummarna! Kram

    SvaraRadera
  6. Tänker på er idag och håller alla tummar för att allt ska ha gått bra!!
    kram!

    SvaraRadera