besökare

tisdag 12 juli 2011

en vecka kvar

Ja idag har remissen kommit och nu är det lite mer än en vecka kvar tills vi ska på nästa kontroll och foster C:s öde kommer att handläggas. Det är närmare bestämt torsdagen den 21.7 kl. 8:30 som vi fått tid. Jag längtar att se de små igen, de har antagligen växt mycket för det har magen i alla fall gjort. Känner mej stor och tung redan nu (har dock inte gått upp mer än typ 0,5-1kg). Jag tror att alla förändringar i kroppen har skett så snabbt att kroppen inte riktigt hänger med. Magen borde ju typ inte synas än men jag känner mej sprickfärdig redan. Nåja, har semester 2 veckor till men nästa vecka ska jag resa hem igen (dagen före ultraljudet), då är det slut på mammas mat och uppassning. Hur ska jag orka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar