besökare

onsdag 19 oktober 2011

lite städning och mycket kakor

Idag har jag städat... jaaa, jag vet, inte så bra då jag engång är sjukskriven och ska ta det lungt. Men jag har städat riktigt lungt och försiktigt.... efter det for jag och kollade in två babybutiker som jag inte ännu kikat in i. Det blev en stor besvikelse i båda affärerna, dyra och så sålde de heelt okända konstiga märken. Typ made in China alltihop. Och vingliga var vagnarna oxå, aldrig att jag skulle köpa nåt sånt. Nåväl, nu liger jag återigen i soffan och frossar på frukt och kakor (åt just opp den sista av kakorna jag bakade häromdan:) och inte var det många som maken hann få i sej).
Är lite spänd på vad läkaren säger imorn, ja, tar hon mej på allvar då jag berättar om mitt hektiska jobb, sammandragningarna på kvällen, ryggvärken och trycket neråt eller är det bara "sluta, klaga och far på jobb nu" som gäller...

1 kommentar:

  1. Tack! Det kändes fantastiskt att få se ett hjärta för första gången.
    Kram

    SvaraRadera