besökare

söndag 20 mars 2011

ivf-skadad

 Har belönat mej själv med pizza och lösgodis idag, eftersom jag jobbat så flitigt med skrivandet :) Annars står livet stilla här då jag bara väntar på att få påbörja behandlingen. Åh, vad tiden går långsamt då man väntar, ja det känns som tiden står still. Tänk att äntligen få hämta ut medicinerna från apoteket, börja räkna dagar och planera in när man ska på ultraljud, sticka injektioner och hoppas på att det blir många äggblåsor (biverkningarna glömmer vi bort..)Tänk att man kan längta efter sånt och att det helt plötsligt känns ganska roligt att ivf cirkusen börjar igen. Hjälp, tror bestämt jag blivit ivf-skadad.

3 kommentarer:

  1. Haha! Precis! Precis sån är jag nu! Peppad! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Gött att se fram emot det istället för att som många är-livrädda o kommer ihåg allt som va skit!
    Lycka till o snart är ni i full gång =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. ja visst, det har ju blivit lite paus här emellen nu så jag känner mej peppad :) Fallet ner blir destu större om det inte lyckas. Men det får man ta sen då det kommer..

    SvaraRadera