besökare

måndag 7 mars 2011

i väntan på tisdagen

På fredagen var jag en soffpotatis men redan på lördag var jag på farten igen. Har skrivit, skrivit och skrivit under hela helgen på min uppsats, och snart är den nog klar. En otrolig börda har fallit från min axlar. Jag tror att stressen inför den halvfärdiga uppsatsen har gjort mej mer stressad och orolig med IVF behandlingen. Kanske inte så konstigt att det inte lyckades sist. Man måste ju vara lugn. Och jag måste nog erkänna att jag varit ett nervvrak på sistone. Men vid nästa ivf ska allt bli bätre, förutom att jag ska hålla mej lugn och harmonisk så kommer det att lyckas oxå! Tänk vad snabbt man "repar sej", tur är vel det för ivf- resa är inget för segisar. Annars blir det ju aldrig nåt. Nu är jag bara förväntansfull inför imorgon, då ska jag ringa läkaren och diskutera fortsättningen. Kram till alla kämpare och till alla ÄP-are  som blivit ruvare (så spännande att följa hur ni mår)!

2 kommentarer:

  1. Det låter fantastiskt kreativt och bra! Och tänkt vad snabbt man repar sig ja, det är ju helt galet! Och så himla skönt när man inser vad man ska göra själv för att det ska kännas bättre nästa gång!
    Nästa gång - då jävlar!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. ja orättvisan, man tror ju alltid att det är världens undergång då mensen kommer men efter att man fått lite distans till det hela repar man sej och otroligt nog blir mera peppad än man trodde var möjligt! Tjihoo vad vi ivf-are e bra:)

    SvaraRadera