besökare

fredag 11 mars 2011

hemlis..

Har ni oxå en liten hemlis i skåpet? Jag har inte köpt dem själv utan min barndomsvän som redan har 2 barn har använt dem på sina två bebisar. Vi har alltid sagt hon och jag, att våra barn ska ärva allt av varann. Så hon känner väl till våran historia och glädjs och oroas tillsammans med oss. Hon ville gärna ge dem till mej även om vi inte har nåra barn (än alltså). Jag tar fram dem ibland för att titta och tumma lite på dehär urgulliga sakerna för att sedan prydligt vika in dem en efter en in i plastkassen igen för att invänta en liten användare.  Är det sunt eller är jag bara dumdristig som utmanar ödet med att ha små härligt söta gulliga babykläder längst in i skåpet? kanske dethär sentimentala gullgullet ger dålig karma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar