besökare

måndag 28 mars 2011

ett brev på posten

Idag kom brevet som jag så väntat på. Tiden till kvinnokliniken alltså. Det blir i slutet av maj som jag ska dit på kontroll, de ska vel se hur det ser ut förrän jag får någon operationstid. Lite väl långt fram i tiden tycker jag. Jag ska lämna blodprov en månad före står det. Och dessutom är jag mitt uppe i min IVF nr 3 då, detta är typ samma vecka eller veckan efter som det blir äggplock. Så det kan vel inte vara nån ide att fara dit på kontroll då när äggstockarna är superstora. Skit oxå.
Genast då mensen sätter igång med allvar ska jag ringa min IVF klinik för att sätta igång med den långa behandlingen men även för att rådgöra vad jag ska göra men den här läkartiden jag fick. Antar att den ska ombokas till ett senare skede....suck alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar