besökare

onsdag 14 december 2011

ryggvärk och bilder

Veckan före jul! och vad har jag åstadkommit i form av julklappar? - jo, nästan inget. Eller rättare sagt bara 2  böcker, en åt maken och en åt pojken. Hade tänkt ta en sväng i butikerna för att köpa nåra saker jag har på listan men igår råkade jag flytta på makens 5kg tunga hantlar och det sade bara kraaas i min rygg- så nu kan jag inte förflytta mej långa vägar. Höger ben är ur bruk- igen. Det är någon nerv i kläm känner jag. Vaggar fram med butter min, att det kan ta så ont! Så det blir inget julshoppande idag,  måste hålla mej inne. Ja då jag inte har annat att skriva om kan jag vel visa lite bilder iallafall.

Gardintyg jag råkade hitta samtidigt då jag inhandlade tyg till bärtuben. Mycket enkel modell som inte tog länge att syihop.

Vagnen.

Trots att ikea har billiga små handdukar klippte jag sönder en stor handduk och sydde små rump-handdukar till pojken. Ser kanske mera ut som gamla disktrasor men hey, de är till för baken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar