besökare

fredag 9 december 2011

Dagens erkännade

Ok, dags att erkänna ett faktum som jag inte skrivit om tidigare. Nämligen att jag mår så dåligt av att läsa tvillingbloggar. Suck alltså, det är ju så härligt för de mammorna men jag blir avundsjuk och såå ledsen (för min skull alltså). Det sticker till lite i hjärtat då jag tänker att det kunde vara jag. Men VARFÖR fortsätter jag läsa då??!  Att jag inte enbart kan glädjas åt pojken utan även sörjer hans tvilling...känner mej otacksam... Pucko!, säger jag bara...

5 kommentarer:

  1. Näe, jag tycker nog inte alls att det är konstigt! Klart att du måste få sörja det barn som du förlorat!
    Men jag tycker nog att du ska låta bli att läsa tvillingbloggarna om du mår dåligt av det, självplågeri är aldrig bra!

    Stor kram! <3

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående till fullo!!
    massa kram!

    SvaraRadera
  3. jaa,tack tjejer! Jag har bestämt mej- inga fler sådana bloggar. Nu iallafall.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte heller att du ska läsa tvillingbloggar. Jag gläds åt den som finns hos mig nu men jag sörjer också den som inte fick stanna kvar. Att läsa om det varje dag skulle bara göra mig påmind och ledsen.
    Kramar om

    SvaraRadera
  5. Ja precis så känner jag oxå..och det är sant att det gör bara mera smärta att läsa. För i tankarna fanns redan den andra tvillingen, den levde och hoppet fanns, det var mitt barn som sedan togs bort fast det var tidigt...Så no more helt enkelt.

    SvaraRadera