besökare

tisdag 13 december 2011

inga sammandragningar

Idag kom jag på mej själv att tänka på sammandragningarna jag haft länge. Jag kommer inte ens ihåg när de började, jo, det måste ju ha varit i v 17 nånting. Sedan dess har jag haft sjuka sammandragningar varje dag, kanske kring 4-5 st sådär. De har varit mycket obehagliga för det är inte bara magen som blir hård utan mensvärk och hårt tryckneråt mot rumpan har alltid kommit samtidigt. Ja, då min mamma var här och hon såg hurudana sammandragningarna var blev hon jättenervös. Men men, sådana har de ju varit och inget har hänt med livmodertappen. Så idag kom jag på mej själv att tänka att jag inte har haft nåra sjuka sammandragningar på länge. Ja, när var det sist?, ja, nån dag sedan då jag gick raskt men inget i vila! Hurraaa vad bra!! Det är jag superlycklig för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar