besökare

tisdag 31 maj 2011

ruvardag 6

Idag är vi på resa hem igen, det är såå tråkigt att måsta lämna den rena friska sjöluften och den fina naturen mot stans buller och bång. Men men, vi måste jobba imorn. Det är länge sen, nästan 2 veckor sen jag var på jobb sist. Givetvis vet alla att jag varit på sjukskrivning och kommer att fråga hur jag mår och om jag haft nåt allvarligt. Jag måste vel koka ihop nån bra story, för jag orkar inte berätta åt alla. Men kanske frågar ingen, kanske de alla fattar varför jag varit borta. Jag skiter i vilket egentligen.. kunde inte bry mej mindre. Just nu är jag bara koncentrerad på mej själv, på min eventuella graviditet och att så mycket som möjligt ta det lungt och må bra. Dessutom har vi semester snart, till midsommar alltså. Hur skönt är inte det. Bara väntar och längtar....Angående ruvardag 6 så finns det inget nytt att berätta. Alla symptom är de samma som igår. Ju längre jag ruvar destu mera ångest  får jag och destu mera tvivlar jag på att det lyckats. Känner mej dum som tror att det lyckas denhär gången. Vart tog all min optimism vägen?

4 kommentarer:

  1. Optimismen som du känner att du tillfälligt saknar, den finns hos oss andra som är inne här och läser & hoppas & håller tummarna..!! :]
    Att ta den lugnt och koncentrera sig på sig själv tror jag är det bästa, så fortsätt med det!

    kramar!!

    SvaraRadera
  2. Tack för fin kommentar!
    Vad skönt att du haft ledigt och kunnat ta det lugnt. Tycker inte att du ska känna dig dum som hoppas för vad skulle du annars göra? Kom ihåg att du får vara ego och tänka på dig själv. Du har mina tummar. Stor styrkekram!

    SvaraRadera