besökare

onsdag 18 maj 2011

besök

Min vän vill komma på besök tillsammans med sina 2 barn i  juni (samma vecka som det är TD). Ja, visst är jag ledig 5 dagar på raken men jag kan inte,vill inte (fy, allt ska man ha skuldkänslor för). Men tänk om det blir ett negativt reultat på kiss-stickan och jag är deppig, gråter floder och världen faller samman. Jag vet hur det känns, har varit där alltför många gånger. Nääää, inte kan man ha besök då, den veckan måste vi få vara ensamma. Eller är det bättre att ha annat att tänka på? tror snarare det första alternativet men hur gör ni?

2 kommentarer:

  1. Det första alternativet, tror jag. Är det pos. behöver ni också få bara vá me varan och glädjas! Håller tummarna! verkligen er tur!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej anonym! och tack! Ja, det är nog sant som du säger. Jag ska nog ärligt berätta att besöket inte passar just nu. Hon kommer att förstå.

    SvaraRadera