besökare

söndag 1 maj 2011

Nedreglering dag 10

Fy vilken bloggtorka!!!!!! men jag har orsak :) Valborgen firade jag i Köpenhamn med en vän, det var
jättekul. Shoppade, åt god mat och drack skumppa. Idag anlände jag till norrland och har just checkat in på
hotellet. Det är ju superkallt på rummet så jag ligger under en stor pläd och huttrar. Blev återigen positivt förvånad, taxichaffisen snackade massor och var såå trevlig. Ja, det är som en kulturkrock att komma till norrland, jämfört med buttra människor som tycker man är konstig om man börjar prata sådär allmänt med främlingar. Nåja, kul att vara här iallafall, det var läge sen sist. Imorn ska jag sitta hela dagen på seminarier och på tisdag är det min tur att presentera mitt arbete. Tänk, väldigt snart är en milstolpe till nådd i mitt liv. Sedan är det bara 2 kvar:  barn och doktorera. Men egentigen är det bara den första som är viktigt. Vad man sen gör spelar ingen roll, jag vill bara bli mamma. Tänk att något så naturligt kan bli så omöjligt.
Det är nu 10 dagar sedan jag började nedregleringen, och än känns allt rättså bra. Lite stick i magen har jag kännt och bröstena är super sjuka. Men inget annat - än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar