besökare

måndag 30 maj 2011

ruvardag 5

Magen är idag en trumma av mindre storlek, vilket känns jätteskönt. Någon molande mensvärk har jag än inte kännt av idag, men det kommer vel. Brösten är de samma som igår, fortfarande sjuka men kanske liiite mindre sjuka än tidigare. Joo, det glömde jag berätta igår, att jag känner mej lite extra hungrig nu, speciellt tidigt på morgonen kurrar magen (ett av mina tidigaste grav. tecken i augusti 2010, då kom hungern den första veckan efter ET och gjorde att jag blev genast  funderasam på om jag var gravid, vilket jag oxå var då! )
Huuuh, dagarna går långsamt! jag skulle såååå vilja börja testa snart, men vet att jag nog måste vänta lite till. På dag 10 kanske är lagom att börja. Såg på någons blogg att de plussat redan på dag 10.... För mej skulle dag 10 vara på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar