besökare

fredag 23 september 2011

mycket denhär veckan

Om ni undrar vad jag sysslat med denhär veckan då jag inte skrivit inlägg kan jag bara säga att jag har jobbat som en myra denhär veckan och nu har jag  bara ledigt en dag, dvs. imorgon. Och då ska jag fara på en 50-års fest. Efter jobbet idag var jag och köpte en klänning som passar för tillfället. Min kära syster  hade sett ut en som skulle passa med min mage utan att den är för mammig. Så det var lätt för mej- for bara och hämtade upp den idag. Nu till graviditeten: sammandragningarna har varit lugna denhär veckan, pojken rör sej mycket, speciellt på morgonnatten typ 4-5 tiden på morgonen, då är det rejäla kickar. Halsbrännan börjar vara värre nu, borde inskaffa lite medel för det. Annars är allt ganska bra, har försökt sova och vila så mycket som möjligt emellan arbetspassen. Och blodtrycket har jag mätt själv, bara en gång har jag fått högt värde på jobbet, annars har de varit låga och bra. Men jo, och så har jag fått ett stödbälte för symfysen. Ska visa bild då jag hinner. Nästa vecka har jag mera ledigt och då har jag även rutinultraljudet samt mödrarådgivning.  Idag v 20 (19+4)

1 kommentar: