besökare

lördag 17 september 2011

hemma igen

Borta bra men hemma bäst. Konferensen gick bra, det var mycket intressant men allt gående från hotellet till konferensen gjorde att jag haft rättså ont i symfysen. Och i slutet av dagen har nedre delen av magen varit öm och då har jag haft lite sammandragningar. Tur som är går allt över då jag vilar. Men nu till veckans och kanske hela graviditetens största händelse: jag känner rörelser!!!!!!!! :) Är så oootroligt lycklig. På måndagen kände jag nåt litet men var inte säker på vad det var. På tisdag kvällen däremot förstod jag var det var och då jag låg på sida fick jag 4 rejäla sparkar, antagligen låg jag lite tokigt enligt lilla honom. Nu har jag kännt honom varje dag! så spännande. Dethär gör att jag inte behöver lyssna på hjärtljuden, det var nu ett tag sen sist.

v. 19 (18+5) idag

4 kommentarer:

  1. Härligt med sparkar! och att det gått bra på konferensen.

    SvaraRadera
  2. Ååååååååh SÅ kul med rörelser!! :]
    <3

    SvaraRadera
  3. åååhh vad mysigt! Är så glad för din skull!
    Kramar om

    SvaraRadera