besökare

söndag 11 september 2011

Imorgon går jag in i v 19! Härligt. Det var flera dagar sedan jag lyssnade på pojkens hjärtljud och jag var redan heelt beredd på att inte hitta dem längre. Värsta mardrömmen alltså. Men där var de, tickandet som gör mej så glad och lugn. Han är vid liv:) Imorgon ska  jag på ultraljud kl. 11  eftersom min sjukledighet slutar. Hoppas verkligen att allt ser bra ut ännu med honom. För jag tycker att det räcker med ledsamheter för denhär graviditeten.

Än har jag inte kännt av några rörelser. Inga sparkar, fladdrande eller mystiska bubblor som skulle kunna vara rörelser. Suck, när ska de komma?

2 kommentarer:

  1. Myyys med hjärtljud! Underbart! .. Vi har ju ingen såndär mockafjong men jag hoppas ändå att Bullen mår bra, trots att jag nojjar.

    Sparkarna och rörelser väntar jag också på.. denna eviga väntan gällandes allt. Haha. Men den som väntar på något gott i guess..

    kram!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med ultraljudet. Jag tror det kommer gå bra. Kram

    SvaraRadera