besökare

tisdag 13 september 2011

163/112

Igår kväll var jag på jobb som sagt och det var verkligen lungt. Satt mest hela kvällen. Typ 20 tiden började jag känna pulsen i öronen så jag tänkte att det är bäst att ta blodtrycket. Sagt och gjort blev jag vettskrämd: 163/112! Fan oxå, vad ska dethär betyda? Visade trycket för kollegorna som beddade ner mej i en pateinetsäng, där låg jag typ 15 minuter och trycket blev bättre. Hmmm...är det jag som stressar (fast det inte känns så) så att jag får massa oönskade effekter, sammandragningar, hjärtklappning, högt blodtryck. osv. eller kanske min kropp helt enkelt inte vill vara gravid och protesterar, kanske det är därför det var så svårt att bli gravid.. Känner att de kommande 20 veckorna kommer att bli mycket lååånga....

1 kommentar:

  1. Hoppas du kommer hur du ska göra för att inte stressa så mycket :) kram

    SvaraRadera