besökare

torsdag 18 augusti 2011

fortfarande en sjukling

nä, här fortsätter klagandet. Jag har inte blivit friskare. Ja, febern/stegringen är ju borta men min hals är nu sjukare. Kan alltså inte svälja längre på natten, på dagen går det med lite tvång. Munnen är full av aftor.. Är heeelt slut trots att det är min lediga dag. Därför orkar jag inte vara speciellt aktiv med bloggen..

Lite mensvärk har jag ibland och dessutom sammandragningar men de är inte sjuka. Känns bara lite obehagligt då halva magen blir stenhård. Läskigt. Brösten värker lite oxå. Nästa vecka är det mödarådgivning igen, det längtar jag efter. Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt det låter.. stackare.. krya på dig!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej! tänkte att jag skulle ta o presentera mig eftersom jag klickar in på din underbar blogg dagligen nuförtiden!
    Emma heter jag,30år,Örebro lider av svår endo jag med,blev diagnoserad 2009 när jag slutade med p piller..
    Är inne på våran 4 ivf så jag är nu ruvare till två små o är nu på dag 4,skrämmande,spännande.. Har aldrig fått tillbaka 2 innan så vi hoppas..

    När jag hittade din blogg så vart jag så glad,snacka om att ge hopp!! Tack för en kanon blogg!!

    hoppas du kryar på dig snart! kramar/E

    SvaraRadera
  3. Tack ruht, nu har jag lite kryat på mej :)
    Emma: Oh, vad glad jag bli att bloggen verkligen kan ge hopp åt andra. Det är ju precis det som den är till för. Ja, det låter som vi har en del gemensamt med endon men jag önskar dej all lycka till med ruvningen. Hoppas att det nu blir tvillingar :) Ge inte upp. Kan jag så kan du! :) Stooora kramar

    SvaraRadera