besökare

fredag 1 april 2011

vad tror man egentligen?

Snacka  om att leva i sin egen värld! Igår bokade jag biljetter till denhär musikalen för att gå med min faster. Den kommer att visas först nästa år, alltså under 2012. Ja, hur ska man kunna planera in om teatern passar typ 20.4.2011? Och IVF-skadad som jag är räknar jag månader och tänker att ja, om IVF nr 3 (ET i slutet av maj eller början av juni) blir till en normal  graviditet...ja, då borde jag föda i början på nästa år. Ja, därför är det bästa att boka in biljetter lite senare under våren! HERREGUD! är man sjuk eller, så här kan man inte hålla på och räkna. Alla månader ska bara räknas och räknas, ifall att man sku ha ett barn då. Nu är det dax för skärpning! för vad tror jag egentligen, att VI skulle ha sån tur att bli gravida sådär bara....nää, sånt händer ju bara andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar