besökare

fredag 22 april 2011

procren depot


Japp då är den stucken kl. 22:00! Men till min förvåning skulle den stickas subkutant inte intramuslulärt som jag först trodde. Men alltså, jag kan precis minnas att jag stack den im. förra gången. Konstigt. Nå, nu är den instucken i fettet ialla fall. Så nu är det bara att börja vänta på obehagliga symptom. Och jag som skulle börja med akupunktur och vara så aktiv under denna behandling. Har jag ens lyft ett finger? nja, alltså jag har googlat och letat lämpliga akupunkörer här i stan men det var minsann inte så lätt. Tiden har bara runnit iväg och nu ska jag nästa vecka fara till både köpenhamn och sedan till umeå. Jag ska verkligen försöka bättra på i maj, och dessutom, vad är det för klister som man kan använda för att embryot ska fästa bättre?!Har sett att nån kör med sånt. Var kan man köpa det?

2 kommentarer:

  1. Välkommen till biverkningarnas värld!

    Det du frågar efter finns här: http://www.naturoghelse.dk/shop/fructus-femina-comp-4261p.html
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh tack! ska kolla om jag jag köpa det då jag far till danmark nästa vecka, annars köper jag det på nätet! Kram

    SvaraRadera