besökare

torsdag 21 april 2011

äntligen framme

Tiden rinner iväg och imorgon är det dax för procren depot injektionen. Känns jättebra att äntligen vara framme då nåt börjar hända. Jag ska jobba lång dag imorn dvs. 7-21, och antar att jag ska sticka den först då jag kommer hem på kvällen. På morgonen är jag inte beredd än. För den ska ju stickas intramuskulärt. Att sticka sej själv im. är faktist inget lätt, i fettet, jo, det är en helt annan sak. Men för att köra in nålen lååångt in i muskeln på sej själv krävs lite mera självdisciplin. Och maken skulle svimma av sådant -  så det blir jag själv som sticker.

Det tråkiga idag är att vi haft inbrott i förrådet, bildäck och sånt har blivit snodda. Direkt efter jobbet for jag ner i källaren för att städa och kolla vad som saknades. Polisanmälan och ny dörr var redan fixade. Jag är dock mest glad för att inte mina sommarkläder och skor blev stulna,  bara bildäck som inte har nåt känslovärde, bildäck kan man köpa nya sådär bara. Tur i oturen..
Glad påsk på er som firar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar