besökare

måndag 24 januari 2011

fet + 12

ja, idag borde det ha blivit + på stickan om jag varit gravid. Men än ett gång blev det negativt. Jag villll inteeeeeee!!! Jag har under de senaste dagarna varit deppig och har energinivån i botten. Årkar inte göra annat än ligga på soffan under mina lediga dagar. Jag har gråtit och gråtit, kanske tom. mera än vi de tidigare gångerna. Nu har vi alltså inga embryon kvar. Det känns så jävla jobbigt och orättvist. Ringde min mamma och bara stortjöt i telefonen, hon blev nog lite orolig.

Hur ska vi nu årka gå igenom en omgång hormonsprutor och äggplockning igen? Det var ju så psykiskt och fysiskt jobbigt. Och smärtsamt. Men antar att det inte finns nån annan utväg än att kämpa på som alla säger. Fy, för att alla andra bara får barn och själv står vi ensamma år efter år. Jag blir samtidigt så jävla förbannad på alla som har barn, för de bara klagar på det ena och det andra, sömnlösa nätter, sjuka barn och jag årkar inte höra ett ord till om sånt tjat. Håll det för er själva och fatta hur lyckliga ni är!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar