besökare

tisdag 21 februari 2012

tvätthögar och ev. högt bilirubin

Hej! kanske ni undrar vaddendär storken riktigt håller på med då den inte är på bloggen så mycket nu...jo, tvättar kläder, reder upp, sover och ammar. Ja, herregud! Inte kunde jag tro att det måste tvättas flera maskiner med kläder VARJE dag nuförtiden. Ett evigt sorterande och hängande! Men det trevliga är att kläderna är av storlek mini och är jättesöta :) Det gör dethela mycket roligare!

Idag tyckte min syster att lilla E:s ögonvitor blivit gulare, hon tyckte jag borde kolla bilirubinet igen. Kontrollerna har ju avslutats nu men för säkerhets skull droppade jag in på avdelningen för att ta ett blodprov (eftersom den manuella manicken på avd. som mäter det visade höga siffror :( Svaret kommer om 2 timmar och de skulle ringa mej. Passade på att ta vikten oxå, den hade stigit +464gr på en vecka. Skapligt!

Angående bloggens anonymitetoch utseende  har jag inte beslutat nåt än. Snacka om att vela...:(

Idag är lilla E 6 veckor och 1 dag!!!!! jeee...

2 kommentarer:

  1. Grattis lilla E till 6 veckor+ :]
    .. Och hur du än gör med bloggen så måste du hojta till, dvs om du lösenordsskyddar den eller byter eller nåt, för fortsätter du att skriva så vill jag hänga meed :].

    kram!

    SvaraRadera
  2. Åå redan 6 veckor!! Lilla knyttet då! Hoppas att provet ser bra ut!
    Kram

    SvaraRadera