besökare

onsdag 15 februari 2012

Jag är fortfarande här..

fast jag varit inaktiv på min egen blogg de senaste veckorna har jag ändå följt med de bloggar jag brukar följa. Det går liksom inte att lämna alla. Det är ju så spännande, Ruht ska snart få träffa sin lilla bulle och lilla bönans böna kommer till sommaren... osv.. :) Sååå, har nu åtminstone kommit fram till att jag vill fortsätta blogga. Maken tyckte att det vore synd om jag slutade så jooo, jag kommer att fortsätta men vet inte var (ny blogg eller denna) ännu. Anonym eller inte? Det är vel största frågan antar jag. Tål att tänkas på lite till. Det var bara det jag ville säga.. jaa, och det att lilla E frodas och mår bra :) Han vägde 3870gr igår och var 51,5cm lång. Det går framåt i raketfart. Och han blir bara sötare och sötare och mammas hjärta smälter :)

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att ni mår bra! Och kanon att du ska fortsätta med bloggen :-) Jag var själv i valet och kvalet då lilla bönan varit en anonym och ofrivilligt barnlös blogg, men nu kör jag all in och kommer inte att vara anonym längre. så tycker att du oxå ska gå all in :-)
    Kramar till er

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni mår bra!
    Fortsätter gärna läsa oavsett hur du gör!:)

    SvaraRadera
  3. Jaa, jag är en riktig velputte som inte kan bestäma mej...

    SvaraRadera