besökare

tisdag 31 januari 2012

Dagarna går utan att hinna med bloggen! På måndagen var vi på bilirubin kontroll igen och det hade tyvärr stigit, då var det 286 och gränsvärdet för blåljusbehandling är 300. Så på fredag ska det  bli ny kontroll. Nu sover han invid fönstert eftersom dagsljus bryter ner lite gulhet. Hoppas det hjälper. Vikten var 3056 gr på måndagen! Han växer så det knakar och kinderna har äntligen blivit runda. Då han föddes hade han inte ett gram av fett på kroppen.

Har nu tänkt endel på bloggen, vad jag ska göra med den. Just nu känns det som att jag måste nog sluta med den eftersom jag inte hinner med. Prioritering helt enkelt. Men jag velar...
Om skruttet är lugn och sover ikväll så ska jag börja skriva om förlossningen för er...

1 kommentar:

  1. Vore synd om du slutade att skriva tycker jag, men förstår helt klart prioriteringstänket :].

    kram

    SvaraRadera